To the Inca's and back! - Reisverslagen van Roosmarijn de Boer en Nadi Hoogkamer - WaarBenJij.nu To the Inca's and back! - Reisverslagen van Roosmarijn de Boer en Nadi Hoogkamer - WaarBenJij.nu
To the Inca's and back!

Vanwege de overvloed aan vrije dagen hebben deze twee fulltimers besloten om nogmaals samen de backpack op de rug te tillen en de hikingschoenen onder te binden. Vamos naar Zuid-Amerika!

07 April 2016

Peru: Dry dry desert versus bohemian Barranco

31 Maart 2016

Peru: Vamos vamos naar Machu Picchu!

24 Maart 2016

Bolivia: Dodemans- en pelgrimstochten

21 Maart 2016

Roodhuiden in witte en woestijnachtige werelden
Roosmarijn de Boer en Nadi Hoogkamer

Na twee keer samen in een tentje bij de Nijmeegse 4-daagse te hebben vertoefd, zoeken wij nu het serieuzere werk op: Thailand, Cambodja en Indonesië liggen aan onze voeten! Op deze site houden wij jullie op de hoogte van alle avonturen die wij twee maanden lang in deze vreemde, onbekende maar ook welkome wereld zullen gaan beleven. We keep you posted!